1. trin i den røde tråd – ERKENDELSEN.
Den Røde Tråd, Trin 1
Du gør intet før du har erkendt et behov, uanset om det er personligt eller det er på vegne af en virksomhed, uanset om det er følelsesmæssigt eller praktisk, teknisk, abstrakt, teoretisk, fuldt bevidst eller underbevidst.
Det er altså denne erkendelse, der kan vise sig på et utal af måder, der fører dig videre til trin to i den røde tråd.
Lad os for eksemplets skyld tage en virksomhedsejer, det kunne være dig selv, der kommer til erkendelsen:
“Jeg sælger ikke nok fra min hjemmeside.”
Situationen opstår typisk kort tid efter, at hjemmesiden er kommet i luften – og den varer i lang tid – for mange er det efter hjemmesidens færdiggørelse det største spørgsmål, hjemmeside ejeren har.
Og det bør det også være – for du bør aldrig være tilfreds med, hvor meget du sælger.
Du bør altid stræbe efter at gøre det bedre – gør du ikke det, vil du falde bagud alene som følge af, at det er sådan dine konkurrenter tænker.