De bedste søgeord

Hvordan finder du de bedste søgeord?

Vi arbejder med den teknik, at vi altid starter med en brainstorm hvor vi finder så mange søgeord som overhovedet muligt, der på NOGEN SOM HELST MÅDE kan tænkes at kunne forbindes med de emner, der bliver behandlet på hjemmesiden.

Som eksempel kan vi sige, at Marketing Magasinet på Internettet for øjeblikket har over 3.500 søgeord, som alle viser en AdWords annonce for denne hjemmeside.

Grunden til, at vi anvender de mange søgeord er mange:

Det drejer sig om at finde de søgeord, som har folks interesse. Jo flere søgeord, jo større chance for at være “heldig”.

AdWords annoncen og søgeordsanalysen i tracermodulet er vores PRIMÆRE værktøj til at fremstille søgeordsoptimerede sider, der har til formål at blive fundet i de ordinære resultater på Google.

Denne side er faktisk et eksempel på netop denne proces:
Vi har, ud fra vores mange søgeord i AdWords annoncen fundet ud af, at mange netop skriver ordet “søgeord” på Google … og som følge af dette skriver vi nu denne side til dig.

Når vi så gemmer siden her, vil vores andet Site-editor modul, Doorway-generator fremstille en søgemaskineoptimeret udgave af siden. Herved skulle siden gerne i løbet af et stykke tid få en høj placering på søgemaskinerne på søgeordet: søgeord.

Når dette er sket, kan vi lukke AdWords annoncen og herefter “køre gratis” i fremtiden.

Kontakt os, hvis du vil høre mere om Tracer. Vil du vide mere om søgeoptimering? Så vil vi anbefale, at du køber Søgeoptimeringsrapporten, vores første E-bog på Nettet.