Markedstest
Test hurtigt og nemt dit marked før du investerer
Er der et marked for din nye produkt-ide?
Tænk dig, at i næsten samme øjeblik du har fået ideen, så kan du få en tilbagemelding om, hvor god din ide er. Om den har potentialet til at blive din næste succes.
Tænk ikke at bruge een eneste time eller krone på produktudvikling, nyhedsundersøgelser, møder, budgetter og alle de andre aktiviteter der skal i gang i den forbindelse.
Tænk at kunne udvikle et produkt, ikke på fornemmelse eller en fiks ide om hvad markedet vil have, men med en PRÆCIS viden om HVAD markedet efterspørger inden for det som din virksomhed KAN levere.
Om markedet i virkeligheden efterspørger noget andet som ligger tæt på, men som din produkt-ide ikke opfylder. Men som den måske med største lethed OGSÅ kunne opfylde, hvis du bare vidste det til at begynde med, vel at mærke uden at det ville koste dig en krone ekstra.
Både du og jeg ved jo, at det bliver mange faktorer dyrere at ændre et produkt jo senere i udviklingsprocessen det skal ændres.
Hvorfor ikke gøre det på den smarte måde?
Internettet er kommet for at blive. Hvorfor ikke tage FULD udnyttelse af al den viden man kan TRÆKKE ud af Internettet… og lægge det ind i kravspecifikationen. Ikke fordi jeg fortæller det, men fordi jeg med mine tilbagemeldinger kan få jer til at forstå, hvad det er der sker på markedet…
Det svarer til at, vi skifter gear i udviklingen af nye produkter. Vi udvikler ud fra lynhurtige tilbagemeldinger fra markedet allerede inden vi har slået en steg på et stykke papir.
Danskerne er rigtig gode til produktudvikling. Denne tankegang vil give DIG et yderligere forspring: Evnen til at udnytte den nyeste viden optimalt…. effektivt og hurtigt.
I stedet for at satse, kan du MÅLRETTE din produktudvikling til markedets efterspørgsel.
Jeg har selv en baggrund som udvikler og projektleder. Bl.a. har jeg udviklet GN Telematic”s første kortlæser og sat NovoLet 3.0 ml i produktion i Novo Nordisk, så jeg har en dyb og bred viden inden for såvel produktudvikling som patenter. Jeg må i denne forbindelse POINTERE, at produkt i denne sammenhæng skal opfattes bredt. Produktet kan sagtens være en ny salgsteknik, en ny bog.
Kombineret med vores store viden om hvad folk/virksomheder leder efter, er iMarketing den oplagte virksomhed til at undersøge markedet for din nye produkt-ide.
Vi er ikke forbundet med jeres virksomhed, så andre virksomheder kan ikke gennemskue, at det egentlig er en bestilt opgave fra en bestemt virksomhed.
Det siger sig selv, at i denne type opgaver har jeg tavshedspligt og at vi aftaler hvilke signaler jeg må sende til offentligheden for at teste din produkt-ide af.
Vi arbejder sammen med dig om at finde de svar du ønsker. Med iMarketing har du en samarbejdspartner, der ser mulighederne i markedet for dig og giver dig modspil. Vi anvender vores viden fra udviklingsafdelingerne og kombinerer det med vore viden omkring Internettet og leverer hurtige resultater, så du kan komme videre med din ide.
Ring eller skriv til os og lad os få en snak.