M.Schack Engel A/S
Een af vores “gamle” kunder er M. Schack Engel A/S som vi har opbygget hjemmesiden www.lifetime.dk for i 2002.
LIFETIME sælger kvalitetsmøbler til børn…
Siden er siden blevet optimeret og viderudviklet af flere omgange.
Se her hvordan siden er at arbejde med når navigationen er omfattende.
Kan du se, hvor let og uhindret du kan navigere rundt? og med en tydelig markering af, hvor du er.
Selv om møblerne absolut ikke er billige, har hjemmesiden, sammen med den høje kvalitet af produkterne, været de vigtigste årsager til, at virksomheden på rekordtid blevet verdenskendte for deres kvalitetsmøbler til børn – hvor de i dag sågar har kontorer i bl.a. Sydkorea og 5 kontorer i Kina.
Hvad er det så præcist, der adskiller LIFETIME fra de de fleste andre hjemmesider?
Da vi blev kontaktet og blev bedt om at bygge en ny hjemmeside helt fra bunden, så startede der samtidig et tæt samarbejde med en forståelse for, hvad netop deres kunder kunne ønske sig af funktioner.
Eet af resultaterne var en løsning, som imarketing har udviklet og som giver besøgende på hjemmesiden mulighed for selv at oploade et billede af deres barn hvorefter de kan få produceret en personlig sengefront med billedet af deres barn som en del af grafikken i sengefronten. Denne løsning er stadig et kæmpe hit på hjemmesiden.
CMS systemet vi har udviklet til bl.a. LIFETIME kører i 6 sprog, men kan udvides til at køre 12 forskellige sprog på 12 forskellige domæner.
Et andet eksempel på et samarbejde, der har leveret utraditionelle resultater, er imarketings”s samarbejde med FLASH designeren hos LIFETIME, der har resulteret i en let navigation til de mange hundrede forhandlere, som LIFETIME har i mange forskellige lande.
Vi har sammen udviklet en funktion, hvor forhandlernes data bliver oploaded til CMS systemets database. Herefter trækkes disse data fra en række FLASH-film, når de besøgende på hjemmesiden skal finde den forhandler, som er tættest på dem rent geografisk. I Holland kan man sågar vælge mellem 4 forskellige forhandler kategorier med udgangspunkt i, hvor stort udvalg forhandleren kan præsentere.
Grunden til, at vi har været i stand til at udvikle denne type funktioner er, at vi selv har udviklet vores CMS systemer. Derfor har vi ikke de samme begrænsninger som standardsystemerne.
Et 3. og sidste eksempel fra LIFETIME: iMARKETING har udviklet bannersystemet der kører i toppen af hjemmesiden, så vores kunder selv kan udskifte billeder i banneret og de kan også selv vælge mellem 6 forskellige overgangseffekter mellem billederne.