Sådan får du et optimale ud af din markedsføring
Hvis du ser på imarketing’s logo, vil du se, at der er 3 farvede felter, der ekspanderer ud i 3 retninger.
Det er ikke tilfældigt.
For de symboliserer de eneste 3 ting du, overordnet set kan gøre for at tjene penge i din virksomhed.
Du kan:
- Få flere relevante besøgende
- Få flere besøgende til at blive til dine kunder
- Sælge mere til dine eksisterende kunder.
Hemmeligheden er at fokusere på alle 3 ting.
Og at forstå, at alle 3 ting skal gå hånd i hånd.
Lad mig forklare hvorfor:
Det hjælper intet at få flere relevante besøgende til hjemmesiden hvis du ikke kan få dem, der besøger din hjemmeside, til at blive til kunder.
Det hjælper intet at arbejde med at få flere til at blive til kunder, hvis det ikke er relevante besøgende, der besøger din hjemmeside.
Det hjælper intet at arbejde på at få flere af dine eksisterende kunder til at købe mere hvis du ikke får nok relevante besøgende og/eller ikke får nok af dine besøgende til at blive til kunder.
Hvis du kan se ideen, kan du så også se ideen i dette regnestykke:
For eksemplets skyld antager vi, at du skal lægge den samme arbejdsindsats uanset om du arbejder med område 1,2 eller 3.
Så det drejer sig om at se på, hvor du bruger dine ressourcer bedst.
Logoet er en illustration af hvad der sker hvis man fordobler indsatsen i hver retning.
Nederst og længst nede er de 3 mindste firkanter. Lad og kalde dem niverau 1.
1 x 1 x 1 = 1
De mellemstore firkanter er dobbelt så høje, så de er niveau 2
2 x 2 x 2 = 8
De største firkanter er dobbelt så høje som niveau 2, så der er
4 x 4 x 4 = 64
Kun når du interesserer dig for alle 3 faktorer (og ja, jeg skriver faktorer, da de netop kan ganges med hinanden) vil du få den optimale forretning ud af det.
Har du brug for hjælp med at identificere hvor du bør sætte ind lige nu?
Så ring på 29620864 og lad os få en snak om dine udfordringer.
Venlig hilsen,
Christian Garrelts