Sælg mere til dine eksisterende kunder
Når du har solgt til en besøgende på din hjemmeside første gang, så skifter din besøgende status fra besøgende til kunde. Langt de fleste virksomheder stopper her og har slet ikke fået øje på værdien i at bevare en god kommunikation og relation med sine kunder. Og hvis de har, så er det de færreste, det er lykkedes for at sætte salget til eksisterende kunder på skinner.
Når din besøgende er blevet til din kunde, har vedkommende en langt mere præcis oplevelse af, hvilke produkter og serviceydelser du kan levere i fremtiden. De har sagt “Ja tak”, de stoler på, at du kan levere varen.
Når du har leveret dine varer og serviceydelser som lovet, eller måske endda har gjort noget ekstra for din kunde, så har jeres forhold ændret sig til et tillidsforhold, hvor din kunde i langt højere grad tror på dig og din virksomhed som en potentiel leverandør. Så både for din kundes og din egen skyld, så skal du ikke slippe dem nu.
Kunden har købt af dig, fordi de har opdaget, at du kan levere noget, der hjælper dem. Nu er din opgave at hjælpe dem ved at sælge dem andre produkter eller serviceydelser.
Din store fordel er, at det er langt nemmere at sælge til dine eksisterende kunder end til dine besøgende. Det er dette, som denne del af hjemmesiden her drejer sig om.
Indholdet er under udarbejdelse – indtil vi er klar vil vi henvise til Autoresponder.dk der også har elementer af gensalg i det gratis e-mail kursus.