Søgemaskineoptimering – Sådan kommer du øverst på Google
Download Light udgaven af Søgeoptimeringsrapporten og få information om 18 af de vigtigste parametre du skal have din hjemmeside optimeret på for at komme i toppen af søgeresultaterne når folk søger efter dine produkter.
Den fulde version af Søgeoptimeringsrapporten behandler de 56 vigtigste parametre du skal være opmærksom på for at komme i toppen af søgeresultaterne på Google.
Meta Tags, Link building, Søgeord, Back links, Page Rank, Validering, Kvalitet – Er det ikke frustrerende, at Google ikke vil fortælle hvad du skal gøre for at søgemaskineoptimere din hjemmeside, så den kommer højt op i søgeresultaterne?
Kunne det ikke være skønt med en checkliste, der punkt for punkt fortæller dig dét, som Google ikke vil fortælle, trin for trin? Nemlig, hvad der betyder meget og hvad der betyder lidt for, hvor højt din hjemmeside er placeret i Googles søgeresultater.
Derfor forsøger de fleste at søgemaskineoptimere sin hjemmeside på basis af, hvad de hører og læser på Internettet. Problemet er bare, at mange af rådene på Internettet er forkerte, de er gamle og der bliver ikke ført bevis for påstandende.
Og det helt store problem er, at du kan bruge oceaner af tid i blogs eller i fora på at gennemgå en diskussion, der tager udgangspunkt i bare en enkelt parameter i Googles søgealgoritme .
Du kan så bruge lang tid på at følge en tråd og få forståelse for, hvad der betyder noget for netop denne parameter; men hvor vigtig er den i det hele taget, sammenlignet med alle de andre vigtige parametre?
Hvad er vigtigt og hvad kan du ignorere?
Du bliver nødt til at have et ordentligt fundament at træffe dine beslutninger på, så du ikke spilder din tid og energi på at optimere ting, der kun har minimal inflydelse på din palcering.
I stedet bør du fokusere på de ting der virkelig betyder noget. Derfor indgår Søgeoptimeringsrapporten som en vigtig del af mange virksomheders strategi i dag.
Hvis du lige er startet med at interessere dig for søgemaskineoptimering er du med stor sansynlighed af den opfattelse, at du skal skrive dine søgeord ind i dine siders “Keyword” Metatag.
Intet kunne være mere forkert – og Søgeoptimeringsrapporten placerer denne myte i bunden af de ting man bør interessere sig for
Søgeoptimeringsrapporten er
skrevet af Christian Garrelts
fra imarketing
Her er vores egne resultater når vi anvender prioriteringen i Søgeoptimeringsrapporten:
Prøv at Google Espresso (klik på linket, eller billedet til højre – vi har allerde søgt for dig).
Du vil finde vores hjemmeside, Espressoguiden i top 4-8.
Det er vel at mærke top 4-8 ud af ca. 177.000.000 resultater.
Der står “ethundrede og syvoghalvfjerds milioner søgeresultater!”
Og vi har intet gjort i 4 år end at opdatere en side en gang imellem på denne hjemmeside.
Du kan også søge på “danseundervisning” og vil se, at vores hjemmeside, www.danseguiden.dk er placeret som nummer 1 ud af ca. 75.300 søgeresultater. Også denne hjemmeside er urørt i flere år.
Eller du kunne søge på “brystkræft” og vil se, at www.brystkraeft.dk ligger nummer 5 ud af 367.000 resultater. Dette site har udelukkende opnået sin høje placering ved at det er opgygget i vores søgemaskineoptimerede CMS system, CMSjet, der som en af de mange fokusområder udviklet med henblik på høje placeringer i Søgemaskinerne. Der er altså ikke brugt tid på søgemaskineoptimering af sitet overhovedet ud over at det er opbygget i et hjemmesidesystem, der i sig selv er søgemaskineoptimeret.
Vi kunne fylde hele siden her med andre eksempler; men du har vidst fanget budskabet allerede…
Søgeoptimeringsrapporten er solgt til mange hundrede virksomheder siden 2008.
I al den tid har vi kun fået 2 kunder der har bedt om at få pengene tilbage.
Det var på et tidspunkt hvor vi solge rapporten væsentligt dyrere end i dag og den ene var en
søgemaskineoptimeringsekspert der allerede var godt inde i stoffet.
Du kan købe den fulde version af Søgeoptimeringsrapporten for 297,- incl. moms.
Hvis du seriøst ønsker at få din hjemmeside til tops i Googles søgeresultater,
så er Søgeoptimeringsrapporten dit grundlag at tage beslutningerne på.
Køb Søgeoptimeringsrapporten ved at trykke på den grønne knap herunder og kom i gang allerede i dag!